..................................................................................................................................... Myspace Graphics
Myspace Graphics and Myspace Layouts

Monday, December 19, 2011

.: EraTkAn HuBuNGan SiLatUrRahiM KatE NyeeRR :.

Cik Iliana de menghempaskan beberapa soalan tuk haku jawap.. Perkara ini telah terjadi agak lame la gak kn sejak beberapa ari yg lepas.. Then aku terpakse berusaha keras tuk memberi jawapan yg jujur dn ikhlas tuk die.. hahahaha.. Menjawap soalan nye adalah satu kewajipan kott.. Kalo x, mau dak comel tuh nangis smbil pegang choki2 dpn akuh.. Tapi de syarat2 nyer.. hadeii~ da cam nk beli sofa kt courts mammort pn de.. Jom kite selidiki..

  • You must post these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves in their journal.
  • Answer the questions the tagger set for you in their post.
  • Create 11 new questions for the people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
  • No tag back!
  • No stuff in the tagging section about ‘YOU ARE TAGGED IF YOU’LL ARE READING THIS YOU LEGITIMATELY (a.k.a TRUST, REALLY, WILL BE HONESTLY) HAVE TAG 11 PEOPLE

Okie.. Jom jawap soalan..

1. Antara kawan baik dan buah hati, mane yang anda sayang??haha

kawan baik aku sayang, tapi buah hati aku CINTA.. hahahaha..

2. Berapa kali anda makan megi dalam sebulan?
errmmm.. depends pd selera aku la.. maybe 5paket jer kot.. tp aku memilih megi okie..

3. Pernah lawan cakap mak ayah tak sampai diorang nanges?
kadang de selisih pendapat, melawan la agk.. tp aku la yg nangis..
mak cover ayu, ayah cover macho..

4. Ape impian anda yang masih tak kesampaian sampai sekarang?
kawin~~ hehehe.. da gatal da nih..

5. Berapa kali anda bercinta?
banyak kali gak kot.. tp pernah dlm setahun, 5-6 kali ar tukar pasangan.. hehe.. 2 sume pengajaran dn pengalaman..

6. Anda tahu mane-mane tempat nk online baju untk dinner?haha
errmmm.. xtau !! coz aku xpernah beli baju online..

7. Apa pandangan anda pada aku?
ko erk ?? sepanjang perkenalan kite dlu2, ko peramah, mulut becok giler ahh !

8. Aku ni gemok ke? *sila jawab dengan berhemah ye..
ye.. semakin berisi..

9. Anda hebat dalam memasak red velvet tak?
ape tuh ?? haha.. kek batik pn 2kali failed hampeh xleh mkn.. red velvet.. beli je kot..

10. Apakah nama glamer yang anda suka orang panggil anda?
dlu org panggil aku Model.. glamer la tuh..

11. Agak-agak umur berapa anda nak kawen?
jodoh pertemuan di tangan Tuhan.. tp dlu pernah terfikir, aku nk kawin umur 27.. haha..

Lengkap x jawapan akuh nih Cik Iliana..




1 comment:

  1. follow cni... follow bella balik ok.. thanks http://nurul-bella91.blogspot.com

    ReplyDelete